Pokud máte důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

Reklamuji zboží v záruční době

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci. Nabízené produkty jsou určeny pro použití ve vnitřních prostorech, není-li uvedeno jinak.

Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Jak postupovat při reklamaci

Abychom mohli reklamaci vyřídit, budeme od Vás potřebovat:

  • Vyplněný formulář s konkrétním popisem závady
  • Reklamované zboží v odpovídajícím stavu
  • Kopii dokladu nebo paragonu (pro možné urychlení vyřízení reklamace)

Zboží potřebujeme doručit přepravní službou (náklady na dopravu hradí kupující) na adresu: MOJE-MĚSTO, Slezská 515, Orlová-Poruba, 735 14

Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.